آیین استانی رزمایش مشترک پدافند غیرعامل در ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا)-آیین استانی رزمایش مشترک پدافند غیرعامل با حضور دستگاههای ایمنی رسان، نیروی های انتظامی، مسئولین و دانش آموزان در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین استانی رزمایش مشترک پدافند غیرعامل در ارومیه برگزار شد

آیین استانی رزمایش مشترک پدافند غیرعامل صبح امروز با حضور دستگاههای ایمنی رسان، نیروی های انتظامی، مسئولین و دانش آموزان در محل دبیرستان سمیه ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری رزم آیش پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری در حوادث است.

وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل در واقع پاسخ به تهدیدهای دست ساز بشری است که از طرف دشمن برای ما متصور شده است.

وی با بیان اینکه پدافندغیرعامل در سه مرحله قبل، حین و پس از حادثه صورت می گیرد؛ افزود: در محیط مدارس با تهدیدهای زیستی، کالبدی و فرهنگی مواجه هستیم.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه اولویت اول پدافند غیرعامل حفظ منابع انسانی است؛ گفت: حفاظت فیزیکی مدارس برای نگهداری از سرمایه انسانی کشور ضروریست.

معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: تغذیه و آب شرب، یکی از تهدیدهای زیستی بسیار خطرناک است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آقایی بیان کرد: تهدیدهای فرهنگی و نرم در فضای مجازی آثار روحی جامعه را مورد هدف قرار می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیز اظهار کرد: آگاه سازی در خصوص پدافند غیرعامل با هدف پیشگیری از آسیبهای احتمالی ناشی از تهدیدهای مختلف همواره در دستور کار آموزش و پرورش قرار داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار