دونالد ترامپ صدای «ریانا» را هم درآورد

تهران (پانا) - ریانا، خواننده سرشناس اهل باربادوس از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا خواست تا دیگر از ترانه های وی در همایش‌های انتخاباتی استفاده نکند.

کد مطلب: ۸۶۸۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دونالد ترامپ صدای «ریانا» را هم درآورد

به گزارش یورونیوز، خبرنگار واشنگتن‌پست در توصیف یک کارزار انتخاباتی برای نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا که با حضور دونالد ترامپ برگزار شد گزارش کرد که آهنگ «موسیقی را قطع نکن» ریانا در مراسم پخش شده است.

ریانا، خواننده محبوب با تشکر از این خبرنگار، در حساب توئیتری خود به این استفاده اعتراض کرد و نوشت: «نه من و نه هیچ‌کدام از اطرافیان من در این کارزارهای فاجعه‌آمیز شرکت نخواهیم کرد.»

پیش از اعتراض ریانا به رییس جمهوری آمریکا نسبت به استفاده بدون اجازه از موسیقی وی، این خواننده از شهروندان آمریکایی خواسته بود تا در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا شرکت کنند. وی از آندرو گیلم، نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری ایالات فلوریدا حمایت کرده بود.

او با اشاره به این‌که در تاریخ آمریکا تا به حال تنها چهار فرماندار سیاه‌پوست به قدرت رسیده‌اند گفت: «با رای به آندرو گیلم اولین فرماندار سیاه‌پوست فلوریدا را انتخاب کنیم.»

ریانا اولین خواننده‌ای نیست که به استفاده از موسیقی‌اش در کارزارهای انتخاباتی ترامپ اعتراض کرده است. پیش از او، اکسل رز بنیانگذار گروه راک «guns and roses» با انتقاد از «سوءاستفاده» گروه وکلای ترامپ از روزنه‌های قانونی مجوزهای کلی موسیقی به طور رسمی درخواست کرد تا در کارزارها یا هرگونه مراسم مربوط به دونالد ترامپ از موسیقی این گروه استفاده نشود.

فارل ویلیامز، خواننده آهنگ معروف «شاد» نیز در نامه‌ای از رییس جمهوری آمریکا خواست از موسیقی او نیز در مراسم‌ یا کارزارهای انتخاباتی استفاده نشود.

آهنگ «شاد» ویلیامز تنها چند ساعت بعد از تیراندازی در یک کنیسه در پیتسبرگ، در همایش انتخاباتی یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در ایالت ایندیانا پخش شده بود. دونالد ترامپ نیز در این گردهمایی حضور داشت.

در نامه وکیل آقای ویلیامز آمده است: «فارل هیچ‌وقت به شما اجازه استفاده از موسیقی‌اش را نداده است و نخواهد داد. شما در روز قتل ۱۱ انسان توسط یک دیوانه، آهنگ "شاد" او را پخش کرده‌اید. هیچ‌ جنبه شادی در این تراژدی وجود ندارد و هیچ مجوزی به شما برای پخش این آهنگ اعطاء نشده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار