معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور:

بازخورد عملکرد بهزیستی استان مرکزی در سال جاری مثبت بوده است

اراک(پانا)- معاون دفتر مرکزی سازمان بهزیستی کشور بازخورد و عملکرد بهزیستی استان مرکزی در سالجاری را مثبت ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازخورد عملکرد بهزیستی استان مرکزی در سال جاری مثبت بوده است

ذاکر در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست بهزیستی استان مرکزی با اشاره به مسئولیت خطیر حوزه حراست افزود: محور کار حراست ها در چهار حوزه حفاظت، حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی و حفاظت اسناد محسوب می شود که کار بسیار سخت و دشواری است.

وی ادامه داد: برای موفقیت بیشتر در جامعه باید نگاه مسئولانه داشت و تمامی دانش علمی و تخصصی خود را در راستای خدمت به مردم به کار گرفت.

معاون دفتر مرکزی سازمان بهزیستی کشور اعتدال، صبوری، امانت داری و رازداری را در احراز مسئولیت حراست ویژگی مهمی برای مسئولان این اداره در خدمتگزاری ویژه به همکاران و مردم دانست.

ذاکر بیان کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین مقوله هایی است که در تمامی دوران بشر و بالاخص در اسلام همواره به آن تاکید و سفارش شده است.

وی اظهار داشت: حراست های ما بایستی در کار خود با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و استفاده از دیدگاه های کارشناسی که قطعا در این مسیر متفاوت خواهد بود با برقراری تعاملی مناسب با مدیریت و هماهنگی کامل با دفتر مرکزی حراست در راستای وظایف و تحقق شعارهای محوری این حوزه تلاش نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: رویکرد بهزیستی رویکرد تحول گرایانه است و هدف ما در سازمان با توجه به منویات مقام معظم رهبری ساماندهی وضعیت اقتصادی اقشار کم درآمد و توانمندسازی جامعه هدف است.

زهرا امینی افزود: با همت عالی و انگیزه بالایی که در بدنه کارشناسی بهزیستی استان مرکزی وجود دارد توانمندسازی مددجویان بهزیستی نیز محقق شده است.

در این مراسم ابوالفضل محمدی به سمت مدیر حراست بهزیستی استان منصوب شد و از زحمات نوروزی تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار