بهره مندی 10 هزار مددجوی آذربایجان شرقی از دوره های آموزش فنی و حرفه ای

تبریز(پانا) - 10 هزار و 475 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در هفت ماهه امسال از دوره های آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند که از این تعداد حدود سه هزار نفر در مناطق محروم آذربایجان شرقی بوده است.                                                                                                                            

کد مطلب: ۸۶۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
 بهره مندی 10 هزار مددجوی آذربایجان شرقی از دوره های آموزش فنی و حرفه ای

یونس فاتح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: 10 هزار و 475 مددجوی تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال از دوره های آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند که از این تعداد حدود سه هزار نفر در مناطق محروم آذربایجان شرقی بوده است. وی افزود: 808 دانش آموز، 15 دانشجو، هزار فارغ التحصیل دانشگاه و 9 هزار و 290 نفر از افراد بازمانده از تحصیل در این مدت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کردند.
فاتح عنوان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در دوره‌های مهارت آموزی 400 نفر در بخش کشاورزی، دو هزار و 710 نفر در بخش دامپروری، 400 نفر در صنعت و معدن، دو هزار و 230 نفر در صنایع‌دستی و سه هزار و 5050 نفر در خدمات بوده اند.
وی با بیان اینکه هفت هزار و 426 نفر از شرکت کننده گان در دوره‌های مهارت آموزی زن بوده اند، گفت: 637 نفر در مراکز دولتی سازمان فنی و حرفه‌ای و هزار و 171 نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش و سایر مددجویان نیز در فضاهای اداری متعلق به کمیته امداد از آموزش‌های فنی و حرفه ای بهره‌مند شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی، افزود: مددجویان پس از کسب مهارت های لازم می توانند از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار بهره مند شوند.
فاتح با اشاره به اینکه 476 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال از طریق کاریابی‌ها وارد بازار کار شدند، بیان کرد: مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با اشتغال به درآمد پایدار برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار