معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:

با همت کمیته تولید محتوای پیش دبستانی، کتاب «استان زیبای من» برای سال تحصیلی 98-97 تالیف شد

زنجان(پانا)-اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با همت کمیته تولید محتوای پیش دبستانی، کتاب «استان زیبای من» برای سال تحصیلی 98-97 تالیف شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
با همت کمیته تولید محتوای پیش دبستانی، کتاب «استان زیبای من» برای سال تحصیلی 98-97 تالیف شد

کتاب «استان زیبای من» با هدف آگاهی و آشنایی نو آموزان ،با آداب و رسوم،طبیعت،محصولات کشاورزی،اماکن مذهبی،تاریخی و تفریحی و صنایع دستی ازسوی کمیته تولید محتوای با نظارت و تایید دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی تالیف شد و در اختیار نوآموزان مراکز پیش دبستانی قرار گرفت.

اصغر بیات با بیان اینکه آموزش و پرورش کودکان در سال های اولیه ی زندگی از جمله دوره پیش دبستانی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است، افزود: طی این دوره، کودکان در جریان رشد خود نیاز به همگامی و همیاری دارند و هرچه محیط رشد و تربیت آنان غنی تر باشد مهارت ها و استعدادهای ذهنی و جسمی کودکان با سرعت و عمق بیشتری پرورش خواهند داشت.

وی افزود: به منظورغنی سازی محیط رشد و تربیت وهدایت جریان یادگیری نو آموزان بسته ی آموزشی «استان زیبای من» برمبنای اساسنامه دوره پیش دبستانی با نگاه به تجربیات موفق و با بهره گیری از رویکردهای جدید در حوزه تعلیم و تربیت با همت کمیته تولید محتوای پیش دبستانی استان تالیف شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد: کتاب «استان زیبای من» با هدف آگاهی و آشنایی نو آموزان ،با آداب و رسوم،طبیعت،محصولات کشاورزی،اماکن مذهبی،تاریخی و تفریحی و صنایع دستی ازسوی کمیته تولید محتوای با نظارت و تایید دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی تالیف شده و در اختیار نوآموزان مراکز پیش دبستانی قرار داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار