سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان:

بازنشستگان فرهنگی سال 1396 تجلیل می شوند

زنجان(پانا)-علی محمدی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: بازنشستگان فرهنگی سال 1396 طی مراسمی با حضور مسئولین وزارتی و استانی در تاریخ 22 و 23 آبان ماه مورد تجلیل قرار می گیرند.

کد مطلب: ۸۶۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان فرهنگی سال 1396 تجلیل می شوند

بازنشستگان فرهنگی سال 1396 طی مراسمی با حضور مسئولین وزارتی و استانی در تاریخ 22 و 23 آبان ماه مورد تجلیل قرار می گیرند.

علی محمدی گفت: به استناد دستورالعمل شماره 240803 مورخه 94/11/26 ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم بنا داریم از همکاران بازنشسته فرهنگی که تعدادشان بالغ بر 500 نفر می باشند طی مراسمی تقدیر کنیم.

سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان اضافه کرد: مراسم تجلیل از بازنشستگان استان به صورت متمرکز در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده برگزار و طی آن تمامی بازنشستگان سال 96 مناطق و نواحی استان مورد تجلیل واقع می شوند.

محمدی از دیگر برنامه های این مراسم را حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در امور بازنشستگان در استان عنوان کرد و افزود: وظیفه داریم برنامه ای فاخر و ارزشمند را برگزار کنیم که در شان بازنشستگان ما باشد، اگرچه معتقدیم پیشکسوتان ما بایستی همیشه در صدر جامعه قرار گیرند و حرمت آنان بیش از پیش هم از سوی مسئولین و هم مردم حفظ شود.

وی با اشاره به ضرورت تکریم دائمی فرهنگیان اظهار داشت: تقدیر و تجلیل از فرهنگیان نباید مختص یک مناسبت و موقعیت خاصی باشد بلکه در هر زمان و مکانی باید فرهنگیان مورد تکریم واقع شوند زیرا که پیشکسوتان فرهنگی جزو سرمایه های این جامعه هستند و دوام و قوام اخلاق در جامعه ما بستگی به جایگاه فرهنگیان در جامعه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار