استاندار زنجان اعلام کرد؛

آغاز رسمی فعالیت اجرایی پتروشیمی زنجان بعنوان مهمترین پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان

زنجان (پانا)- استاندار زنجان اعلام کرد به زودی فعالیت اجرایی پتروشیمی زنجان بعنوان مهمترین پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رسمی فعالیت اجرایی پتروشیمی زنجان بعنوان مهمترین پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان

استاندار زنجان پروژه پتروشیمی زنجان را بعنوان مهمترین پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان توصیف کرد و گفت: پس از خرید و بارگیری توربین های مورد نیاز این پروژه از شرکت زیمنس آلمان، این محموله بزودی در بنادر جنوبی ایران تخلیه و تا چند روز آینده به زنجان انتقال می یابد تا فعالیت این شرکت سرمایه گذاری در استان زنجان رسما آغاز شود.

بخش اول تامین مالی از محل اعتبارات ارزی صندوق توسعه ملی عملیاتی شد.

بعد از 11 سال انتظار سهام‌داران و حدود 4 سال تلاش بی‌وفقه تیم مدیریتی جدید شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، این شرکت موفق شد بخش اول تامین مالی خرید تجهیزات و خدمات مهندسی طرح اوره و آمونیاک زنجان را عملیاتی کند.

مدیر عامل صنایع پتروشیمی زنجان، روز گذشته (12 آبان) با ارسال نامه‌‌ای خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: «این شرکت پس از طی مراحل کارشناسی و اداری بسیار طولانی از جمله طی مراحل متعدد دربانک عامل (بانک ملی)، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صندوق توسعه ملی و انجام دو مرحله افزایش سرمایه و همچنین تامین وثایق و تضامین مورد نیاز، توانست در این وضعیت سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به دستاورد بزرگی دست یابد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار