آغاز دوئل غول‌های فوتبال ساحلی جهان؛ شش‌تایی‌ها سد اول ایران در مسیر جام

تهران (پانا) – هشتمین دوره مسابقات جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان مانند همیشه به میزبانی امارات امروز آغاز خواهد شد و 8 تیم رقابت خود را در دو گروه 4 تیمی شروع می‌کنند.

کد مطلب: ۸۶۸۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوئل غول‌های فوتبال ساحلی جهان؛ شش‌تایی‌ها سد اول ایران در مسیر جام

جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان که از سال 2011 به میزبانی امارات آغاز شده است، امشب وارد هشتمین دوره خود خواهد شد تا تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران (قهرمان آسیا)، برزیل (قهرمان جام جهانی و قاره آمریکای جنوبی)، مصر (تیم سوم قاره آفریقا)، آمریکا (قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی)، تاهیتی (نایب قهرمان جام جهانی)، اسپانیا (نایب قهرمان اروپا)، روسیه (تیم چهارم اروپا) و امارات (میزبان رقابت‌ها) جدال خود را برای کسب عنوان قهرمانی در دو گروه چهار تیمی آغاز کنند.

در تاریخ این رقابت‌ها روسیه با 3 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و یک عنوان سوم پرافتخارترین تیم است و پس از آنها برزیل با 3 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در رده دوم جدول قرار دارد. تیم ملی ایران هم با یک قهرمانی که در سال 2013 به دست آمد، یک نایب قهرمانی در سال 2016 و دو مدال برنز در سال‌های 2015 و 2017 سومین تیم در جدول افتخارات این رقابت‌هاست.

در حالی که ایتالیا، قهرمان اروپا، در این دوره از مسابقات شرکت نکرده است، تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی قرار دارند که گروه یک را امارات، مصر، برزیل و اسپانیا تشکیل داده‌اند و تیم‌های ملی تاهیتی، آمریکا، ایران و روسیه در گروه دو قرار دارند. پس از پایان دیدارهای گروهی و دو تیم اول هر گروه به مرحله نیمه نهایی خواهند رفت تا تکلیف فینالیست‌های این دوره مشخص شود.

در روز اول این رقابت‌ها 4 بازی در دو گروه برگزار خواهد شد که مهم‌ترین جدال امروز بدون شک می‌تواند تقابل ایران و آمریکا در گروه دو رقابت‌ها باشد. برنامه مسابقات امروز به این صورت است:

گروه یک

برزیل - اسپانیا / ساعت 15:45

امارات - مصر / ساعت 17

گروه دو

تاهیتی - روسیه / ساعت 18:15

ایران - آمریکا / ساعت 19:30

آغاز جام با برزیل رویایی

در اولین بازی جام و افتتاحیه غیر رسمی این مسابقات، برزیل قهرمان جام جهانی برای ادامه روند رویایی و باورنکردنی خود در حالی به مصاف اسپانیا خواهد رفت که آمار دیدارهای گذشته این تیم نشان می‌دهد که سلسائو دو سال و 4 ماه است تمام بازی‌های رسمی خود را با برد تمام کرده است. به عبارت دیگر برزیل با 46 برد متوالی پا به این رقابت‌ها گذاشته و امیدوار است بتواند تا مرحله نیمه نهایی تعداد بردهای پشت سرهم را به عدد 50 برساند.

افتتاحیه رسمی با کم‌شانس‌ها

اگر سراغ‌ کم‌شانس‌ترین تیم‌های جام را کسی بگیرد، باید نام مصر و امارات را آورد؛ افتتاحیه رسمی هشتمین دوره از جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان با دیدار این دو تیم خواهد بود؛ آنها در حالی به مصاف هم می‌روند که آخرین بازی رسمی که هر دو کشور داشته‌اند با هم بوده و به عبارت دیگر مصر و امارات یک سال است در دیداری رسمی به میدان نرفته‌اند.

آخرین بازی دو تیم که در دوره اخیر جام قهرمانان فوتبال ساحلی جهان بود با پیروزی دو بر یک امارات به پایان رسید و این تیم برای اولین بار در تاریخ توانست مصر را شکست دهد.

تالار افتخارات جام وارد می‌شود

پرافتخارترین تیم جام در سومین مسابقه این دوره برای کسب سومین برد متوالی در دیدارهای روبرو به مصاف تاهیتی شگفتی‌ساز جام جهانی خواهد رفت.

دو تیم در حالی روبروی هم خواهند ایستاد که هر دو در آخرین بازی رسمی خود با شکست زمین را ترک کرده‌اند و به دنبال این هستند تا در گروه مرگ رقابت‌ها گام اول را محکم بردارند.

استارت ایران با شش‌تایی‌ها

تیم ملی ایران که با حضور مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی یکبار دیگر نشان داده به دوران اوج خود برگشته است امروز برای دومین بار در تاریخ به مصاف آمریکا خواهد رفت و به دنبال این است که پس از پیروزی قاطع 6 بر 2 یکبار دیگر آمریکا را شکست دهد و این تیم را دوبله کند.

هر دو تیم در وضعیتی تقریبا مشابه وارد زمین خواهند شد؛ ایران و آمریکا 4 بازی رسمی آخر خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند اما در این آمریکا در تلاش است تا برای اولین بار ایران را شکست دهد و همچنین پس از 5 سال به پنجمین برد متوالی خود برسند. آنها طی 5 سال اخیر هرگاه به 4 برد متوالی رسیده‌اند در پنجمین بازی با شکست از زمین خارج شده‌‎اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار