مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان : برگزاری هر گونه اردوی دانش آموزی باید برابرمقررات و رعایت ضوابط ابلاغی باشد

سنندج(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر برگزاری اردوهای دانش آموزان استان تحت عناوین مختلف در چارچوب قانونی و رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان : برگزاری هر گونه اردوی دانش آموزی باید برابرمقررات و رعایت ضوابط ابلاغی باشد

صبح امروز رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان این مطلب گفت : دستورالعمل برگزاری اردوهای دانش آموزان به همه واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است و همه اردوها باید با نظارت و مدیریت آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه صورت گیرد .

وی با تاکید بر ضرورت ثبت کلیه اردوهای داخل استان و برون استانی در سامانه پایش اردوها ، ایمنی خودروها و سلامت دانش آموزان را مهم ترین اصل برگزاری اردوها عنوان کرد و گفت : قبل از برگزاری هر گونه اردو و خروج دانش آموزان از مدارس باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی مجوز لازم از مراجع قانونی اخذ و سپس اقدام شود .

قربانی افزود : در برگزاری هر گونه اردو و حضور دانش آموزان در برنامه های مختلف ، اخذ رضایت کتبی اولیای محترم و هماهنگی قبلی مهم ترین شرط است و بدون رضایت اولیا ، خروج دانش آموز از مدرسه و شرکت در هر گونه برنامه و فعالیتی ممنوع است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین اظهار داشت : رعایت دستورالعمل برگزاری اردو برای کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی و مراکز آموزشی آزاد تحت نظارت آموزش و پرورش و کلیه تشکل های دانش آموزی لازم الاجرا بوده و کلیه مسئولین ملزم به رعایت ضوابط ابلاغی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار