اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان یک سنگر فکری و فرهنگی در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد

ارومیه(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان یک سنگر فکری و فرهنگی در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان یک سنگر فکری و فرهنگی در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد

اردوی یک روزه طلایه داران فردا ، ویژه مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس پسرانه شمال استان با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان ،معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان خوی برگزار شد.

محمود شرفی در این جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را به عنوان تشکل امین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست که در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد و رسالت اصلی این نهاد مقدس نیرو سازی و جریان سازی در تراز انقلاب اسلامی می باشد.

معاون مدیر کل آموزش پرورش خوی در ادامه با تاکید بر نقش دانش آموزان انجمن اسلامی در تحقق منویات امام و رهبری افزود: کار انجمن اسلامی را در این برهه زمانی که همه هجمه های جهانی بر دانش آموز ما فرود می آید جهاد اکبر دانست.

در ادامه با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری انجمن اسلامی را یک سنگر فکری و فرهنگی خواند و وظیفه هر فرد از تشکیلات را حفظ این سنگر جهت اعتلای انقلاب اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار