رئیس سازمان دانش آموزی استان تاکید کرد؛

شرکت در فعالیت های ورزشی راهی برای ارتباط اجتماعی دانش آموزان

یزد (پانا) – در نشست توجیهی مربیان پیشتاز و بازدید مدارس تشکیلاتی شهرستان اشکذر رشد تربیت اجتماعی دانش آموزان مورد توجه قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۶۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در فعالیت های ورزشی راهی برای ارتباط اجتماعی دانش آموزان

جلسه توجیهی مربیان پیشتاز و بازدید از مدارس تشکیلاتی دبیرستان رضوانی و دبستان شهید رجایی شهرستان اشکذر با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان، معاونت تشکیلاتی پیشتازان و کارشناس مجلس دانش آموزی برگزار شد.

در این نشست حسینعلی ملانوری هدف از تشکیل مدارس تشکیلاتی و گروه پیشتازان در مدارس را رشد تربیت اجتماعی دانش آموزان در راهبردهای علمی مدارس تشکیلاتی دانست که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان داشت: انجام فعالیت های ورزشی و شرکت در گروه های ورزشی برای ایجاد ارتباط اجتماعی و روابط متقابل و متعادل در مهارت های اجتماعی و برخورد های بین فردی مورد توجه است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در مدارس تشکیلاتی تشکیل گروه ها و تشکل های گوناگون سرود، تئاتر، نمایش، انواع انجمن های علمی و فرهنگی هنری و فعالیت های جمعی و همگانی و دعوت آنان برای شرکت در مسابقات و استعدادیابی جهت رشد اجتماعی دانش آموزان است.

ملانوری در پایان از برنامه های اردویی، گروه های علمی، بازدید از موزه ها، منابع طبیعی، گردش های علمی و اردوهای زیارتی سیاحتی یک تا چند روزه توسط سازمان دانش آموزی برای دانش آموزان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار