هنرمندان و مسئولان به تماشای «رسول» نشستند

تهران (پانا) - هنرمندان، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به تماشای «رسول» نشستند.

کد مطلب: ۸۶۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان و مسئولان به تماشای «رسول» نشستند

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، در هشتمین اجرای نمایش بزرگ میدانی «رسول» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید اسماعیلی علاوه بر حضور سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد و شجاع پوریان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، شقایق فراهانی و سام نوری بازیگر سینما و روزبه نعمت‌اللهی خواننده مخاطب این نمایش بودند.
اکثریت هنرمندان و‌ مسئولان در مواجهه اولیه با این اثر نمایشی رویکرد مثبتی نسبت به آن، بازی بازیگران و دکور آن داشتند و امکان سنجی اجرای این نمایش در فضای باز برای عموم و در نظر گرفتن تمام سختی‌های موجود را ستودند.
در این نمایش میدانی که 3 هزار متر مربع فضای دکور دارد، شاهد بازسازی تبریز دهه 20، تهران قدیم و خیمه گاه امام حسین(ع) در مساحتی برابر با سه هزارمتر مربع هستیم.
بجز نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد بازیگران اصلی این نمایش هستند. دیگر بازیگران این نمایش مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی، بهار کریم‌زاده و.... هستند.
این نمایش را گروه نمایشی «فصل شیدایی» که پیش از این در تهران و ۱۲ استان دیگر روی صحنه رفت، اجرا می‌کنند و با بیش از ۱۷۰ هنرور به عنوان یکی از پرشمارترین نمایش‌ها در زمینه حضور بازیگران شناخته می‌شود.
میزبان این اثر نمایشی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است. نمایش «رسول» به‌عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار