مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز :

13 آبان یادآور حماسه آفرینی و پیشتازی دانش آموزان است

البرز ( پانا ) - محسن صادقیان ، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز ضمن تجلیل از حضور پر شکوه دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پیشتاز در مراسم یوم الله 13آبان امسال گفت : با توجه به شرایط حساس 13آبان امسال، حضور پُرشور و عظیم دانش آموزان در کنار آحاد مردم ، انسجام بخشِ وحدت ملی در مقابل چالش ها و تهدیدهای خارجی است .

کد مطلب: ۸۶۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان یادآور حماسه آفرینی و پیشتازی دانش آموزان است

محسن صادقیان ، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پانا البرز گفت : سازمان دانش آموزی در 13 آبان امسال با رویکردی جدید ، برنامه های متنوعی را با سرلوحه قرار دادن شعار "چهل سال پیشتازی" اجرا نمود .

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در هفته مبارزه با استکبار جهانی افزود : دیدار جمعی از دانش آموزان پیشتاز با مقام معظم رهبری ، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان" لحظه های ناب اقتدار" با محوریت خبرگزاری پانا و تهیه و توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در میان دانش آموزان از جمله اقدامات مجموعه ی سازمان دانش آموزی بوده است .

صادقیان با اشاره به حضور چشمگیر دانش آموزان پیشتاز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان تصریح کرد : دانش آموزان پیشتاز در قالب گروه های منسجم ، با نظمی مثال زدنی و ملبس به لباس تشکیلاتی در قالب گارد استقبال و رژه در مراسم حضور یافتند و باعث افزایش انگیزه و جذابیت راهپیمایی شدند .

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز ادامه داد : سازمان دانش آموزی با برپایی غرفه و ایستگاه فرهنگی به معرفی عملکرد تشکل پیشتازان و خبرگزاری پانا برای مخاطبین پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار