همزمان با سراسر کشور آغاز شد

یادواره یک هزارو ۳۱۹ شهید دانش آموز استان کرمان

کرمان (پانا) - همزمان با سراسر کشور یادواره ۱هزارو ۳۱۹ شهید دانش آموز استان کرمان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره یک هزارو ۳۱۹ شهید دانش آموز استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استان یادواره یک هزارو ۳۱۹ شهید دانش آموز استان کرمان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد ناحیه دو آغاز شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش کرمان در حاشیه برگزاری یادواره شهدای دانش آموز استان کرمان، گفت : همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید کشور ، با برگزاری آیین افتتاحیه ، اجرای یادواره شهدای دانش آموز استان در مدارس سراسر استان آغاز می شود .

وی افزود : در سال تحصیلی جاری این برنامه ارزشی در همه مدارس دوره اول و دوم متوسطه استان برگزار و یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی داشته خواهد شد .

اسکندری نسب از ارسال دستورالعمل استانی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد و گفت : همواره نقش دانش آموزان در انقلاب و دفاع مقدس تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت : استان کرمان در هشت سال جنگ تحمیلی 319 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

وی افزود: موضوع شهید و شهادت را باید به نسل های بعدی منتقل و تبیین کنیم که در جبهه چه کسانی بودند و چگونه جان خود را در راه حفظ دین در طبق اخلاص نهاده و با خدای خود معامله کردند.

اسکندری نسب با بیان اینکه امروز اگر متنعم بر سر سفره نعمت های الهی هستیم به برکت خون شهداست، تصریح کرد: پیروزی هایی که در بعد علمی، سیاسی و دفاعی بوجود آمده نیز تماما حاصل خون شهدا و رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مدبرانه خلف صالح آن امام، مقام معظم رهبری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار