سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز: شناخت خوبی از تیم استقلال داریم

تبریز (پانا)- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امروز در یک دیدار سخت مقابل استقلال قرار می گیریم و شناخت خوبی ازاین تیم داریم .

کد مطلب: ۸۶۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز: شناخت خوبی از تیم استقلال داریم

محمد رضا مهاجری با بیان اینکه دراین دیدار تنها برد می تواند راضی کننده باشد ،گفت: کارسختی در پیش رو داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با سربلندی زمین را ترک کنیم.
وی با اشاره به اینکه در بازی فردا ۴ بازیکن تاثیر گذارمان را نداریم ادامه داد : محسن یوسفی ،پیمان بابایی احمدرضا زنده روح ومصطفی سالاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که این امر سختی کار را دوچندان می کند.
وی گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کردیم ولی به خاطر کمبود بازیکن دست ما بسته است و به همین خاطر مجبور هستیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در دو بازی گذشته فیکس بودند ، این درحالی است که حریفان از بازیکنان خوبی بهره می برد.
وی گفت:در طول فصل سعی کردیم فوتبال خوبی را از خودمان ارایه کنیم اما به نتیجه مدنظرمان نرسیدیم و در ادامه تلاش می کنیم شرایط خوبی را برای ماشین سازی رقم بزنیم.
مهاجری با اشاره به اینکه حذف شدن از جام حذفی یک بدهکاری برای ما به جا گذاشت گفت: این رویداد برای ما اتفاقی غیر منتظره بود که واقعا شرمنده مردم شدیم که امیدوارم در ادامه لیگ با نتایج خوب جبران کنیم.
وی افزود:از روزی که من مسئولیت تیم را برعهده گرفتم توانستیم پیشرفت کنیم و فوتبال ما بهتر شده است ودر آینده نزدیک اگر فرصت باشد ماشین را به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر برمی گردانیم.
وی گفت: اگر نوید روزهای خوب را می دهم به خاطر نوع تمرینات و انگیزه بالای بازیکنانم است و سعی داریم بهترین ها را برای ماشین سازی رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار