شفر: با کسی شوخی ندارم

انضباط تیمی را فدای بازیکنان شاخص نمی کنیم

تبریز (پانا)- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت::فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از بهترین های استقلال هستند اما به خاطر بی انضباطی فعلا کنار گذاشتیم و دراین زمینه هم با کسی شوخی نداریم.

کد مطلب: ۸۶۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شفر: با کسی شوخی ندارم

وینفرد شفر در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی حساس و سخت استقلال مقابل ماشین سازی افزود : دو بازی آخر حریفان را خوب بازبینی کردیم و با اینکه فردا در تبریز کار سختی را پیش رو داریم اما شناخت خوبی به دست آوردیم وبرای 3 امتیاز به زمین خواهیم رفت.
وی بابیان اینکه انضباط تیمی را فدای بازیکنان شاخص نمی کنیم گفت:فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از بهترین های استقلال هستند اما به خاطر بی انضباطی فعلا کنار گذاشتیم و دراین زمینه هم با کسی شوخی نداریم.
وی افزود: استقلال یک باشگاه معمولی نیست و طرفداران زیادی دارد و تمام بازیکنان باید با رعایت نظم در شأن نام این تیم فوتبال بازی کنند.
شفر با بیان اینکه هواداران اگر صبرکنند،روزهای خوبی در انتظار استقلال است،گفت:درطول فصل بازیکنان خوبی از تیمان جدا شدند و برای بازگشت به اوج نیاز به زمان داریم و با این بازیکنان جوان تلاش می کنیم جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.
شفر همچنین در مورد بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا ادامه داد : پژمان منتظری به دلیل مصدومیت 6 ماه در کنار تیم نخواهد بود ووریا غفور نیز به دلیل محرومیت در بازی امروز حضور نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار