نامه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ شرح داده شد

تهران (پانا) - ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی در نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمد رضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در خصوص بند ذال ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس قبل از سال 1390 این دانشگاه را شرح داد.

کد مطلب: ۸۶۸۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نامه رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، متن نامه به شرح ذیل است:

«_جناب آقای دکتر منصور غلامی؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

_جناب آقای دکتر محمد رضا عارف؛ رییس محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

ضمن عرض خدا قوت و گرامیداشت یوم الله 13 آبان، همچنین قدردانی از اهتمام حضرتعالی به توسعه و تعالی نظام آموزش عالی کشور، به ویژه توجه به دانشگاه مأموریت گرا و مهارت محور فنی و حرفه ای، به استحضار می رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، بر مبنای قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه ، هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال 1396 ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به بررسی پرونده متقاضیان نموده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان مکلف و ملزم نموده است.

شایان ذکر است تعداد 528 نفر از واجدین شرایط، پس از بررسی کامل پرونده ایشان در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست بررسی است. بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می گردد.

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصا شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام شود، امکان تبدیل وضعیت تقریبا 200 الی 300 نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال 90 آموزشکده ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا به استحضار حضرتعالی خواهد رسید.

امید است دانشگاه فنی و حرفه ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیروهای حق التدریس نیز حمایت نموده و ما را از ارائه رهنمودهای ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره مند فرمایید.

مراتب جهت استحضار تقدیم می گردد. در پناه یکتای متعال تندرست و پیروز باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار