حضور پر شور پیشتازان سازمان دانش اموزی و خبرنگاران پانا در راهپیمایی 13 آبان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی ضمن قدر دانی از حضور حد اکثری فرهنگیان و دانش آموزان خصوصا پیشتازان سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا در راهپیمایی 13 آبان گفت: در شکل گیری تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا عوامل مؤثر زیادی دخالت داشتند که تقریبا همه ی این عوامل برگرفته از عملکرد نادرست دولت آمریکا در قبال انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بودو در حقیقت دولت آمریکا با وجود پیروزی انقلاب اسلامی دست از مداخله ، کینه توزی و دخالت و دشمنی با دولت ایران برنداشت .

کد مطلب: ۸۶۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور پیشتازان سازمان دانش اموزی و خبرنگاران پانا در راهپیمایی 13 آبان

هاشم برآوردی گفت: تقریبا در طول مدت 9 ماه در تاریخ 22 بهمن 57 تا 13 آبان 57 انواع و اقسام حرکت های توطیه آمیز و خیانت بار در سرتاسر کشور علیه انقلاب شکل گرفت که به گونه ای آشکار دست آمریکایی ها در وقوع تک تک آنها دیده می شد و عملا سفارت آمریکا در ایران به صورت یک مرکز جاسوسی برای سازماندهی حرکت های تفرقه افکن و تجزیه طلبانه درآمد .

برآوردی گفت: پیش از آن هم حضرت امام (ره) بر این مسئله واقف بودند و همیشه در طول این مدت در تمامی سخنرانی هایی که داشتند طلاب ، مسلمانان ، نوجوانان و دانشجویان را به هوشیاری در برابر آمریکا و ضرورت مقابله با توطیه های این دولت خبیث فرا می خواندند و این هشدارها باعث می شد تا دانشجویان به این یقین برسند که حضرت امام بعنوان رهبری انقلاب اخبار و گزارش های دقیقی به حضورشان واصل می شود که اینگونه نسبت به اقدامات آمریکا هشدار می دهند و حساس هستند و همگان را برای مقابله با این اقدامات دعوت می کنند .

وی افزود: جامعه فرهنگی براساس نظرسنجی هایی که انجام شده قابل اعتماد ترین افراد جامعه هستند و انقلابی را که حضرت امام شروع کرد بعد از پشتیبانی روحانیون با حمایت جدی معلمان و دانش آموزان همراه گشت و این اقشار نقش موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند .

برآوردی افزود:توصیه ما به دانش آموزان و مجموعه ی همکاران که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که فرمایش و بیانات آقا خط بطلانی است به توطئه های استکبار جهانی.

راهپیمایی 13 آبان با حضور حد اکثری پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزار شد و این حماسه ی بزرگ توسط عکاسان و خبرنگاران پانا در سراسر استان کرمان پوشش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار