رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش البرز:

بهبود کیفی‎سازی مدارس شاهد ، راهکاری برای افزایش توانایی دانش‎آموزان است

پانا (البرز) - صفر پور ، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش البرز کیفیت بخشی آموزشی و خلاقیت را به عنوان 2 برنامه مهم و مورد نیاز سال تحصیلی 98-97 در مدارس شاهد یاد کرد و افزود: کیفی‎سازی مدارس شاهد یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان این مدارس است.

کد مطلب: ۸۶۸۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بهبود کیفی‎سازی مدارس شاهد ، راهکاری برای افزایش توانایی دانش‎آموزان است

وی افزود: در این راستا در مدارس شاهد یک کادر تخصصی برای هدایت دانش آموزان در بخش فعالیت های آموزشی - تربیتی فعالیت دارند .

وی اظهار داشت: رویکرد ارزشی ، علمی و فرهنگی حاکم بر مدارس شاهد سبب شده تا نگاه افراد جامعه در فرآیند تعلیم و تربیت به دانش آموزانی که در این مدارس مشغول تحصیل هستند، نسبت به سایر مدارس کشور متفاوت باشد.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: سطح انتظار مردم بویژه معلمان و اولیاء از دانش آموزانی که در مدارس شاهد نیز تحصیل می کنند، بالا است.
صفر پور از کیفیت بخشی آموزشی و خلاقیت به عنوان 2 برنامه مهم و مورد نیاز سال تحصیلی 98-97 در مدارس شاهد یاد کرد و افزود: کیفی‎سازی مدارس شاهد یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان این مدارس است.
وی تصریح کرد: کیفیت آموزشی در سطح مدارس شاهد این استان رو به رشد است با این وجود برای رسیدن در حد مطلوب و رضایت‎بخش آموزشی باید بکوشیم.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه بیش از 8500 دانش آموز در مدارس شاهد البرز ساماندهی شده اند، تصریح کرد: به فرمان امام خمینی (ره) مدارس شاهد از سال 65 با هدف خدمات رسانی آموزشی - تربیتی به جامعه هدف در ایران اسلامی تشکیل شد تا با تدوین و اجرای برنامه های ویژه دانش آموزان تحت پوشش فرآیند تعلیم و تربیت قرار گیرند.
وی افزود: کادر آموزشی ، تربیتی و اجرایی مدارس شاهد از بین نیروی انسانی توانمند و شناخته شده در عرصه تعلیم و تربیت فعال در مدارس استان برگزیده می شوند تا در طول سال تحصیلی نگاه تخصصی بر فرایند کیفیت آموزشی - تربیتی و همچنین اقدامات اداری - اجرایی در مدارس شاهد حاکم و تقویت شود.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزاری نشست های آموزشی - تربیتی با نگاه به علم روانشناسی و علوم اسلامی با محوریت فرزند پروری و آشنایی بیشتر والدین با سبک زندگی ایرانی - اسلامی و ترویج فرهنگ علوم قرآنی در کانون خانواده و جامعه را از دیگر برنامه های تخصصی مدارس شاهد استان البرز برشمرد.
صفرپور گفت: استان البرز 25 مدرسه شاهد در پایه های مختلف تحصیلی دارد و دارای 287 کلاس درس می باشد که مسئولیت آموزشی آن را 780 نیروی انسانی با تجربه و توانمند به عهده دارند.
وی در خاتمه گفت : در سال تحصیلی گذشته دبیرستان شاهد شهید پناهی ناحیه سه کرج موفق به کسب رتبه برتر در حوزه آموزشی و تربیتی در بین مدارس شاهد استان البرز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار