آماده باش نیروهای ستادی درزمان بارش برف و باران

پانا (البرز) - مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت که نیروهای ستادی وخدماتی این منطقه برای زمان بارش برف و باران تجهیز شده اند.

کد مطلب: ۸۶۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده باش نیروهای ستادی درزمان بارش برف و باران

محمدرضا سیفی از آمادگی نیروهای ستادی وخدماتی در بارندگی ها خبر داد و افزود: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی درخصوص بارش ها پرسنل خدمات شهری منطقه هشت با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین به صورت شیفتی در آماده باش کامل جهت مقابله باهرگونه آب گرفتگی قرار دارند.
مدیرمنطقه 8 شهرداری کرج ادامه داد: با عنایت به پیش بینی های صورت گرفته و اجرای تمهیدات لازم در خصوص لایروبی انهار و همچنین رفع معایب کانال ها و جداول در بارندگی های اخیر، هیچ گونه آب گرفتگی در سطح منطقه گزارش نشده است .
وی اظهار کرد: امسال با توجه به گزارش های سازمان هواشناسی که خبر از افزایش بارندگی دارد سایت‌های این منطقه در جهت مقابله با مشکلات احتمالی فصل بارش، به طور کامل تجهیز شدند.
سیفی با اشاره به لزوم آمادگی کامل نیروها در زمان بارندگی تصریح کرد: بارش نزولات آسمانی در این منطقه به دلیل بافت متراکم در معابر و خیابان‌ها مشکلاتی را در عبور و مرور شهری به وجود می‌آورد بدین منظور پیش بینی های لازم با شناسایی نقاط آبگیر، رفع مشکلات عمرانی و تدارک تجهیزات و کسب آمادگی لازم صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار