سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان :

ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا شناخته می شود

یزد (پانا)- سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان یزد با بیان اینکه ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند و مستقل در جهان شناخته می‌شود گفت: تقویت سطح معیشت مردم و بالا بردن قدرت خرید مردم یک وظیفه همگانی است.

کد مطلب: ۸۶۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا شناخته می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌کاظم مدرسی‌یزدی در آیین راهپیمایی باشکوه 13 آبان یزد با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند و مستقل در جهان شناخته می‌شود، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای منطقه سیاست‌های خود را با نگاه استکبار تنظیم می‌کنند.

سخنران راهپیمایی 13 آبان یزد خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهایی که امروز ایران اسلامی به دست آورده مرهون همین روحیه استکبارستیزی است که اجازه نداده زیر بار ظلم و ستم کشورهای مستکبر برویم و بر روی پای خودمان بایستیم.

وی از دیگر دستاوردهای استکبارستیزی این ملت را دستیابی به پیشرفت‌های علمی دانست و عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند اگر با استکبار رابطه داشته باشیم به دستاوردهای علمی آنها می‌رسیم اما به خوبی دیدیم آنها نمی‌گذارند کشورهایی که تحت سلطه‌شان قرار دارند به علوم و تکنولوژی دست پیدا کنند.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: امروز ایران پرچمدار و علمدار مبارزه با استکبار است و نخستین وظیفه ما مردم برای ورود به پنجمین دهه انقلاب و رسیدن به 50 سالگی اتحاد است.

وی تصریح کرد: دومین وظیفه ما در برابر استکبار اعتماد به نفس است همه ما می‌دانیم که اگر توانستیم در جنگ هشت ساله پیروز شویم به واسطه همین اعتماد به نفس است.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: مدیریت کاربردی، جهادی سالم جوان و پرکار از دیگر نیازهای امروز است که باید حتما مسئولان به آن توجه داشته باشند.

مدرسی یزدی گفت: تقویت سطح معیشت مردم و بالا بردن قدرت خرید مردم یک وظیفه همگانی است و دولتمردان و مجلسیان باید تلاش کنند تا ارزش پول ملی ایران را حفظ کنند و در تلاش باشند تا جلوی شکسته شدن اقتدار اقتصادی کشور را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار