سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی :

13آبان یکی از یوم الله‌های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است

بجنورد (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پروش خراسان شمالی روز13آبان که روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است را بعنوان یکی از یوم الله های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۸۶۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس سعیدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار پاناگفت :از جمله رویداد های13آبان؛دانش آموزانی بودند که به نشانه ی دخالت بیجای آمریکا درایران و رژیم ستم شاهی به دانشگاه پناه برده بودند که مورد هجوم قرار گرفتن که تعدادی را شهید و تعدادی را زخمی کردند.

وی اافزود :تبعید حضرت امام راحل در13آبان1343اتفاق افتاد و لانه ی جاسوسی امریکا در13آبان58تسخیر شد این سه رویداد مهم تلقی شد و امروز بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شد ودر این عرصه پیروز میدان ملت ایران بودند که توانستند اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند .

در ادامه معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد:روز13آبان به نماد وحدت و یکپارچگی و همدلی واتحاد و روز مبارزه با استکبار جهانی است.

علی شورزاده تاکیدکرد: امروز الحمدالله همه اقشار در واقع عظمت و شکوه ملت ایران را به نمایش گذاشتند و یکبار دیگر در آستانه ی 40سالگی انقلاب اسلامی ثابت کردند که جوانان نسل امروز پیش از گذشته به پای آرمان ها ی امام ایستاده اند.

نیما مرادی خبرنگار پانا شهرستان بجنورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار