راهپیمایی پرشور ١٣ آبان در منطقه خرمدشت رقم خورد

قزوین (پانا) - حضور پرشور و حداکثری مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان شهر خرمدشت در راهپیمایی ۱۳ آبان 97 با شعار استکبار ستیزی و عدالت خواهی بار دیگر عظمت و شکوه ایران اسلامی را همزمان با سراسر کشور به جهانیان نشان داد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خرمدشت همزمان با یوم االله 13 آبان مراسم روز دانش آموز از حوزه مقاومت بسیج آغاز وتا مصلی نماز جمعه خرمدشت ادامه داشت.

در این مراسم جلیلوند رئیس آموزش و پرورش خرمدشت ضمن تبریک یوم االله 13 آبان به مردم انقلابی و همیشه در صحنه خرمدشت عنوان کرد:

13آبان خواستگاه استکبار ستیزی و اعلام انزجار و نفرت دانش آموزان ،دانشجویان و آحاد مردم ایران نسبت به کشورهای جنایتکار و زور گویی همچون امریکا و اسرائیل است،13 آبان روز حضور نسل جوان در این برنامه ملی است.

جلیلوند افزود :در طول تاریخ 40 ساله انقلاب باشکوه اسلامی همواره شاهد شکست سیاست های امریکا در قبال کشورمان بوده ایم نمونه ای از آن در سال 1358 بزرگترین شکست آمریکا توسط دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی رقم خورد تا مشت محکمی بر دست نشاندگان شیطان صفت در آن دوران باشد،شکست دیگر در دوران 8 سال جنگ تحملی با وجود دانش آموزان بسیجی همچون شهید فهمیده رقم خورد تا شاهد پررنگ شدن این مکتب و فرهنگ حضور شما دانش آموزان در این صحنه ها باشیم.

وی تصریح کرد :مهمترین حربه دشمن تزریق یاس و ناامیدی در کشور است که با توطئه و صرف هزینه های گزاف خواهان توقف مسیر حرکت پویایی و پیشرفت جوانان است. بدانید که با امید به خدا و هدایت مقام معظم رهبری و شما جوانان حاضر در صحنه قطعا دشمن به زانو در خواهد آمد.

حاشیه های از مراسم

اجرای سرود همگانی توسط دانش اموزان دبیرستان شهید قلعه قوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار