امام جمعه کاشمر:

راهپیمایی ۱۳ آبان یاد آور عظم ملی و همگانی ملت بزرگ ایران است

کاشمر(پانا) - همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۱۳آبان پرشورتر از قبل در کاشمر با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور ، مسئولین، دانش آموزان ، ادارات و نهاد ها برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۱۳ آبان یاد آور عظم ملی و همگانی ملت بزرگ ایران است

مراسم راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از چهار راه بهبودی به سمت امامزاده سید حمزه ع شروع و با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، ما همه سرباز تو ایم خامنه‌ای گوش به فرمان تو ایم خامنه‌ای، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده‌ ، مسیر راهپیمایی را طی نموده و در سالن امامزاده سید حمزه ع گرد هم آمدند.

در ادامه طباطبایی امام جمعه کاشمر، ضمن تشکراز تمامی کسانی در این راهپیمایی شرکت کردند ، با توجه به فرمایشات امام بزرگوار خطاب به دانش آموزان گفت: باید زبان شناس و دشمن شناس باشید و این جز با هوشیاری ، دین داری و بیداری میسر نمی شود.

وی با بیان اینکه آمریکا برای منحرف کردن اذهان دنیا و جوان ها به فضای رسانه ای متوسل شده گفت: باید ریشه دشمنی آمریکا را شناسایی کرده و بدانیم که دشمن از هیچ توطئه و دشمنی با ایران دست بردار نیست.

وی خاطر نشان کرد: جوانان در طول این چهل سال با عزت و اقتدار سنگر های خود را حفظ کردند و در حال حاضر کشور ما یکی از پیشرفته ترین کشور های دنیاست و باعث خشم و قهر دشمنان شده است .

طباطبایی ضمن اینکه پیام ملت ایران را صلح ، محبت، احترام متقابل، عدم مداخله در امور داخلی کشور ها، یکپارچگی ، برادری و برابری دانست گفت:آینده به شما نگاه می کند و شما ذخایر و سرمایه های ملت ایران هستید و با درس خواندن خود، به کوری چشم آمریکا می توانید کشور ایران را در سطح پیشرفته ترین کشور های دنیا قرار دهید و در همه ی رشته ها قوی ترین کشور دنیا باشید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار