برگزاری با شکوه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در چناران

چناران (پانا) - راهپیمایی 13آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درچناران با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان تا مقابل مصلی نمازجمعه این شهر برگزارشد

کد مطلب: ۸۶۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری با شکوه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در چناران

این راهپیمایی در شهرهای چناران از ابتدای بلوار طالقانی (مقابل اداره مخابرات) به سمت مصلی نماز جمعه ، گلبهار از مسجد امام خمینی (ره) تا مسجد امام زین العابدین (ع) و گلمکان از محل مصلی نمازجمعه تا میدان امام حسین (ع) برگزار شد و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان ضمن طی مسیر و سر دادن شعارهای انقلابی انزجارشان را از خوی استعمارگری استکبار جهانی و در راس آن آمریکا جهان خوار اعلام نمودند .
در این مراسم حجه الاسلام تاجی، امام جمعه چناران به عنوان سخنران در جایگاه حضور یافت و ضمن تبیین و توضیح خباثت های آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون در عداوت با مردم ایران اسلامی ، حضار را به دشمن شناسی دعوت نمود.

از نکات قابل توجه راهپیمایی سیزده آبان چناران حضور تشکل های پیشتازان و بسیج دانش آموزی مدارس پسرانه و دخترانه بودکه در مراسم حضور داشتند.

برگزاری مسابقه ساخت آدمک با موضوع طنز ترامپ و آمریکا و مسابفه عکاسی بود کهبه نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

همچنین در این مراسم از طرف معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران به چهار دانش آموز که متولد سیزده آبان ماه بودنددر حضور مردم و مسئولان شهرستان چناران تبریک گفتند.

در پایان این مراسم بیانیه ی راهپیمایی توسط دو دانش آموزمنتخب قرائت گردید که در آن بر ایستادگی و پیروی از راه امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب همراه با اتحاد و همبستگی تاکید شده بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار