عضو شورای شهر کرج :

کسر بودجه احداث سایت‌های اسکان اضطراری منطقی نیست

البرز(پانا)- به نقل از شهرداری کرج ، حسین محمدی ، عضو شورای شهر کرج گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کرج، کسر بودجه احداث سایت های اسکان وسکوهای بتنی اضطراری منطقی نیست.

کد مطلب: ۸۶۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کسر بودجه احداث سایت‌های اسکان اضطراری منطقی نیست

حسین محمدی در نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرج با لایحه تخصیص دو میلیارد تومان برای خریداری سطل زباله مکانیزه مخالفت کردند.

وی ادامه داد: بر اساس این لایحه بنا بود شهرداری برای خرید سطل‌های زباله مکانیزه، این دو میلیارد تومان را از ردیف اعتباری ساخت سایت‌های اسکان و سکوهای بتنی اضطراری هزینه کند.

وی توضیح داد: با توجه به حادثه خیز بودن کرج و تجربه حوادثی مثل وقوع زلزله در سال گذشته، این هزینه کرد به هیچ وجه معقول و منطقی نیست.

وی افزود: شهرداری باید در حوزه مدیریت پسماند و خدمات شهری نقشه راه مدونی تدوین کند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را به صورت مشخص ارائه دهد.

این مسئول افزود: مصلحت شهر و شهروندان اولویت اول شورا است به همین دلیل امکان مخالف اعضا با برخی لوایحی که از سوی شهرداری ارائه می‌شود وجود دارد و بنا نیست همه لوایح مورد تایید قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:با توجه به اهمیت و ضرورت احداث و تکمیل سایت اسکان اضطراری، تخصیص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در سال جاری ضروری به نظر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار