رئیس بسیج فرهنتگیان خراسان جنوبی مطرح کرد:

تحریم ها یک مشت هیاهوی بی نتیجه است

بیرجند(پانا)- رئیس بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی گفت: تحریم های ظالمانه و یک جانبه آمریکا علیه ملت ایران نه تنها نتوانسته در اراده وایمان راسخ مردم انقلابی ما خللی ایجاد کند، بلکه باعث رسوایی بیش از پیش سردمداران دروغین حقوق بشر و دموکراسی آمریکا شده است و یک مشت هیاهوی بی نتیجه است.

کد مطلب: ۸۶۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تحریم ها یک مشت هیاهوی بی نتیجه است

احمدیان رئیس بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی، امروز در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند اظهار کرد: 40 سال است که غرب به رهبری آمریکا تهدیدات و تحریم های زیادی علیه انفلاب اسلامی اعمال نموده است که تحمیل جنگ نابرابر 8 ساله و ویرانی افتصادی، اجتماعی، زیر ساختی ناشی از آن در کنار ریختن خون جوانان و دانشمندان این سرزمین تنها نمونه کوچکی از این تهدیدات است.

وی با بیان این که حضور پرشور نسل چهارم انقلاب در تمامی عرصه ها و صحنه ها ناشی از پویایی پیام انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در تمام ادورا و زمان ها است، تصریح کرد: به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا با شعار برگرداندن تحریم های ثانویه قصد داشت حضور مردم در یوم ا... 13 آبان را تحت الشعاع فرار داده و شکست های پی در پی خود در سوریه، لبنان و عراق را بپوشاند، اما دانش آموزان مومن، ولایی و انقلابی ایران با حضور پرشور خود این اقدام ترامپ را به تمسخر گرفتند.

رئیس بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی؛ ازر تحریم های اقتصادی به عنوان یک پیچ تاریخی و فرصتی برای شکوفایی اقتصاد ایران در سایه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ابراز داشت: مردم با تمام وجود پای این انقلاب، دستاوردها و ارزشهای آن ایستاده اند.

این مقام مسئول در استان، خوب درس خواند را لازمه تداوم راه شهدای 13 آبان 58 دانست و یاد آور شد: در حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی به ویژه قرآن و عترت، دانش آموزان خراسان جنوبی باید گل سرسبد ایران اسلامی باشند.

احمدیان خاطر نشان کرد: همانگونه که دانش آموزان پیرو خط امام در سال 58 ثابت کردند قدرت پوشالی آمریکا طبل تو خالی است؛ دانش آموزان امروز ایران اسلامی نیز با حرکت در صراط ولایت و با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و خون شهدا، دیو غداره بند استکبار را را در عرصه های علمی، هنری، فرهنگی و فناوری به زانو درآورده و رسوای عالم کردند.

وی شهدای مدافع حرم را از دیگر رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: جوانان انقلابی در عرصه دفاعی نیز با تولید جنگ افزارهای مدرن، خواب را بر دیده زور گویان و ستمگران حرام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار