ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموزدر شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- در روز یوم الله 13 آبان ماه در شهرستان فیروزکوه جهت گرامیداشت یاد شهدادر ویژه برنامه ای به مقام شامخ شهدای دانش آموز شهرستان ادای احترام شد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموزدر شهرستان فیروزکوه

در دنیای پرفتنه امروز که عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته و در زمانه‌ای که مرزهای جغرافیایی، معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری، رفته رفته از دست می‌دهند و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع‌بینانه و استراتژیک خواهد بود.

در این میان، رسالت همه آنانی که به عدالت، آزادی و رهایی می‌اندیشند و به آرمان بزرگ پیامبران ایمان دارند، آن است که از فرهنگ ایستادگی و وارستگی در این تهاجم بی‌حساب با هر وسیله ممکن صیانت و پاسداری کنند.

به همین دلیل تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت زیرا که، «شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست» و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

شایان ذکر است، در ویژه برنامه روز یوم الله 13 آبان ماه توسط پیشتازان پسر دبیرستان امام صادق(ع) شهرستان فیروزکوه به مقام شامخ شهدای دانش آموز این شهرستان ادای احترام شد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار