رئیس آموزش و پرورش شهرقدس‌:

تجمع عظیم در روز سیزدهم آبان نشانه هوشمندی و آگاهی نسل جوان است

شهرقدس (پانا)-رئیس آموزش و پرورش شهرقدس در روز 13 آبان گفت:دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران این است که ما به آنها اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهیم و همین اجتماعات دانش آموزی تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

کد مطلب: ۸۶۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجمع عظیم  در روز سیزدهم آبان نشانه هوشمندی و آگاهی نسل جوان است

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس اظهار کرد:ما به آمریکایی ها ثابت می کنیم که ایرانی ها هرگز تسلیم نمی شوند و به راه خود ادامه می دهند و قطعا این کشور و مردم با رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه مبدل می شود و حقیقتا این مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار ستودنی است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ما همین است که ما به آنها اجازه مداخله در امور کشور را نمی دهیم.وقتی با سخنرانی تاریخی امام لایحه کاپیتولاسیون لغو می شود،وقتی امروز اصرار بر استقلالمان داریم نشانه این است که ما می توانیم در برابر تحریم ها و دشمنی ها ایستادگی کنیم.
محمدی خاطر نشان کرد:نسل امروز آگاه تر و هوشیارتر در صحنه حضور دارند.هوشمندی نسل جوان مشکلات ایجاد شده را حل میکند و همراهی دانش آموزان و مسئولین در روز 13 آبان قطعا سبب پیشرفت دانش آموزان در عرصه های بین المللی خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرقدس با اشاره به تحریم ها عنوان کرد:رفتار آمریکا و تحریم های آمریکا ثابت کرده است که اگر ما مقاومت کنیم تحریم های آمریکا هیچ تاثیری ندارد.پیشرفت ها خوب در کشور عزیزمان ایران ثابت کرده که ما در شرایط جنگ و موقعیت های سخت هم موفق خواهیم شد.
/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار