مهدی چمران در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در اهواز :

ایــران آزاد و مستــقل می ماند

اهواز (پانا) - سخنران مراسم 13 آبان در اهواز اظهار کرد: ایران آزاد و مستـقل می ماند و مقتدرانه پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده است.

کد مطلب: ۸۶۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ایــران آزاد و مستــقل می ماند


مهدی چمران در مراسم راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در اهواز گفت: آمریکا در سال ۳۲ در ایران کودتا کرد و سپس شاه را بر سر کار آورد و شاه تا سال ۵۷ با استبداد بر ایران حکومت کرد.

وی افزود: شاه ملعون در خرداد سال ۴۲ ملت را به خاک و خون کشید و امام راحل را به تبعید فرستاد. آمریکایی‌ها همه نوع دشمنی را برای عدم پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند اما با رهبری امام و شهادت شهیدان، ما در انقلاب پیروز شدیم.

چمران گفت: آمریکا، انگلیس و هم‌فکران آنها آرزوی تجزیه شدن ایران را به گور می‌برند. ایران آزاد، مستقل و متکی به نیروهای داخلی می ماند و متحدانه پشت سر رهبری ایستاده است.

وی ادامه داد: تحریم‌ها از ابتدا بوده و همچنان ادامه دارد. پس از مذاکرات برجام، تحریم‌ها لغو نشده بود بلکه تعلیق شده بودند.

سخنران مراسم 13 آبان در اهواز گفت: در روزهای آغازین جنگ تحمیلی سلاحی برای جنگیدن نداشتیم اما اکنون دشمن خواب وحشتناک هواپیماهای جنگی ما را می‌بیند.

وی با بیان اینکه ما همواره آماده دفاع از کشورمان و سرزمین‌های اسلامی هستیم، گفت: تا زمانی که وحدت ملی را به انسجام اسلامی پیوند بزنیم، پیروزی ازآن ما خواهد بود. اسرائیل روزی وعده نیل تا فرات را به ملتش می‌داد اما اکنون نگران آن است که رزمندگان و دوستان ما پشت مرزهای اسرائیل ایستاده‌اند.

چمران با اشاره به آغاز تحریم‌ها از روز ۱۳ آبان عنوان کرد: اعلام شده بود که تحریم‌ها را از روز ۱۳ آبان علیه ملت ایران آغاز می شود و امروز می بینیم که نه تنها در اهواز غیور و شجاع بلکه در سراسر ایران، مردم این گونه به میدان آمدند تا نشان دهند همانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبارستیزند و با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار