نمایش فیلم «مرد سگی» در باشگاه فیلم گالری رج

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «مرد سگی» ساخته متیو گارونه در باشگاه فیلم گالری رج به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۸۶۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم «مرد سگی» در باشگاه فیلم گالری رج

مرد سگی فیلم پر سر و صدای جشنواره کن امسال بود که البته از سوی ایتالیا برای اسکار نیز ارسال شده است. مارسلو فونته، ادواردو پسه و نونزیا شیانو بازیگران این فیلم هستند.

گارونه کارگردان شهیر ایتالیا که فیلم‌های مهمی را در کارنامه دارد بارها از کن، برلین، ونیز و تورنتو ستایش شده است.

فیلم جدید گارونه یک اثر تامل برانگیز است که پیتر بردشاو منتقد شهیر گاردین آن را پرتره‌ای عالی از یک «کله خر جنایتکار» نامیده است. او در نقدش آورده است: مرد سگی ماتئو گارونه، الهام گرفته از یک داستان واقعی است، اپرایی جذاب از شهادت جنایی یک مرد غیرجذاب. فیلمی که این کارگردان را به دنیای مردمیِ واقعی در گومورای او در سال ۲۰۰۸ ارجاع می‌دهد، اما کدام یک تصویر شفاف‌تری از بی‌کفایتی عاطفی مسموم گانگستریزم، وحشی‌گری، تملق، بزدلی و اعتیاد خسته‌کننده‌اش ارائه داده‌اند.

مرد سگی از آن دست فیلم‌هایی است که یا عاشقش می‌شوید یا با آن ارتباط برقرار نمی‌کنید؛ همانطور که منتقدان نیز در مورد آن دو دسته شدند و اغلب آن را شاهکار خواندند و عده قلیلی آن را فیلم متوسط خطاب کردند.

مارچلو یک آرایشگر حیوانات است که در شهرستانی در حومه‎ی روم زندگی می‌کند. او گذران روزهایش را بین کار کردن در آرایشگاهش و محبت به فرزندش تقسیم می‌کند. اما هنگامی که مارچلو تصمیم می‎گیرد کمی پول بیشتر بدست آورد، با مردی مرموز به نام سیمونچینو آشنا می‎شود. یک بوکسور سابق و خشن که با دزدی باعث ایجاد وحشت در محله شده است و ...

فیلم «مرد سگی» روز چهار‌شنبه 23 آبان‌ماه 97 ساعت 18 در گالری رج به آدرس خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه‌حکیمی، شماره4، زنگ3 به نمایش درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار