مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیزمدارس خراسان جنوبی :

شرکت در راهپیمایی نماد حضور مردم در کنار دولت است

بیرجند (پانا) ـ محمدرضا بیکی مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت : حضور پررنگ ویکپارچه مردم در راهپیمایی13آبان نماد همراهی ویکدلی مردم با دولت است . 

کد مطلب: ۸۶۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در راهپیمایی نماد حضور مردم در کنار دولت است

محمد رضا بیکی مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت 13 آبان امسال و مصادف بودن این روز با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: این روز در حافظه تاریخی ملت ما به ویژه نسل جوان ما ثبت شده است و استکبار جهانی تمامی تلاش خود را برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان که سرمایه های آینده نظام هستند انجام می دهد.

بیکی در ادامه افزود : زمانی با جنگ تحمیلی رو در رو بودیم و اکنون با جنگ تحریمی رو به رو هستیم که با اعمال فشارهای اقتصادی بر مردم و نسل جوان همراه است، استکبار جهانی قصد دارد به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند .

وی در ادامه با اشاره به هدف رئیس جمهور آمریکا از انتخاب 13آبان برای اعمال دوره جدیدی از تحریم های علیه کشورمان ایران تصریح کرد: بسیار واضح و روشن است که استکبار جهانی می خواهداینگونه القاء نماید که ریشه تمام مشکلات ایجاد شده برای ملت ما ، استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است و اگر ملت ما دست از دشمنی با استکبار بردارد تمام مشکلات حل خواهد شد، در حالی که اینگونه نیست و نخواهد بود .

بیکی بیان کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نقش بسزایی هم در دوران دفاع مقدس وهم در انقلاب داشته اند .

وی افزود: ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم دراین فراخوان عمومی که نشان از مبارزه با استکبار است شرکت کنیم.

بیکی در خاتمه خطاب به دانش آموزان گفت : با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ثابت نمایید که همچون گذشته پیرو ولایت و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهید بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار