مدیر سازمان دانش آموزی استان فارس: دانش آموزان باید آگاهی و تربیت سیاسی خود را افزایش دهند

شیراز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان فارس 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و افزود: دانش آموزان در این روز در راستای تربیت اجتماعی که دارند یاد میگیرند که تربیت سیاسی را نیز بیاموزند و با حضور خود در راهپیمایی، استکباری که در دنیا حاکم است را محکوم می کنند.

کد مطلب: ۸۶۷۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان فارس: دانش آموزان باید آگاهی و تربیت سیاسی خود را افزایش دهند

محسن کلاری در حاشیه راه پیمایی 13 آبان در شیراز در گفت و گو با پانا اظهار داشت: حضور سالیانه مردم در راهپیمایی 13 آبان و فریاد مرگ بر استکبار در واقع تمرینی است تا روزهایی که بر ما در راه رسیدن به پیروزی انقلاب گذشت را فراموش نکنیم و به خود یادآوری کنیم که استکبار و استعماری که مانع پیشرفت کشورهاست مردود و محکوم همه ملت هاست.

وی افزود: دانش آموزان با حضور در این روز باید بر آگاهی خود بیفزایند و در کنار تربیت اجتماعی، تربیت سیاسی را نیز دنبال کنند و نسبت به مسائل پیرامون خود دانش کسب کنند.

کلاری تصریح کرد: بحث استکبار ستیزی همیشه در ملت ها و در جوانان و نوجوانان در تمام دنیا وجود داشته و وجود خواهد داشت تا زمانی که ظلم و استکبار وجود دارد استکبار ستیزی هم در مقابل آن به عنوان یک حرکت راستین همیشه حاضر خواهد بود.

وی در خصوص تحرکات اخیر ترامپ ابراز داشت: وضعیتی که ترامپ به واسطه جنگ روانی اعلام داشته وضعیت جدیدی نیست و این تهدید ها و تحریم ها همیشه وجود داشته است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان جوانان و نوجوانان در جامعه رسالتی دارند و باید تفکر ویژه و نوینی را در جامعه تسری بدهند و آن تفکر آگاهی بخشی به جامعه و حفظ کردن روحیه استکبارستیزی در جامعه است.

وی تصریح کرد: جوانان باید با عقلانیت و به دور از هیجانات و در یک مسیر کاملا منطقی راه مقاومت را در پیش گیرند و در کنار هم و همدلیبا یکدیگر بتوانیم همچون گذشته از روزهای سخت پیش رو با موفقیت عبور کنیم .

مدیر سازمان دانش آموزی استان فارس تاکید کرد: قطعا آینده از آن ملتی خواهد بود که با همدلی و وحدت بتواند در کنار همدیگر از کنار سختی ها و مشکلات عبور کند و دانش آموزان باید شیوه های همکاری و همدلی با یکدیگر را یادبگیرند تا در آینده نیز در کنار هم باشند تا بتوانند موجب تعالی کشور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار