اساسنامه تشکیلات جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تصویب شد

تهران (پانا) - سومین کنگره (مجمع عمومی) جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و مرامنامه و اساسنامه این تشکیلات با رای اکثریت تصویب شد.

کد مطلب: ۸۶۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اساسنامه تشکیلات جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تصویب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، سومین کنگره (مجمع عمومی) جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ایوان شمس با حضور ۳۷۶ نفر از اعضای فعال این تشکل در سراسر کشور و ۲۸ نفر از مسئولان استانی تشکیلات جامعه دانش‌آموختگان برگزار شد.

در این مراسم، مرامنامه و اساسنامه تشکیلات جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط کمیته‌های مجمع عمومی مورد بررسی قرار گرفت، پس از ارجاع به صحن مجمع عمومی به رای‌گیری گذاشته شد که با اکثریت آراء تصویب شد.

در ادامه مجتبی اکبری، دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از نقش موثر و حضور تشکیلات مذکور در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و ایجاد تشکیلات یکپارچه و ایجاد دفاتر استانی در سراسر کشور گزارشی را ارائه داد.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت کامل از دستاوردهای علمی و پژوهشی و اجرایی اساتید و دانشجویان دانشکاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز دانشکاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و پیشرفت و توسعه علمی است که توانسته خدمات بسیاری را در حوزه‌های گوناگون به کشور و انقلاب ارائه کند، حدود ۵ میلیون دانش‌آموخته تربیت کند و اکثر اساتید آن خود دانش‌آموخته دانشگاه آزاد هستند. مطالبه و حق این قشر عظیم تحصیلکرده این است که ریاست دانشگاه آزاد از خود تربیت‌شدگان و فارغ‌التحصیلان و اساتید هیات علمی انتخاب شود، زیرا مشکلات کمتری گریبانگیر مدیریت دانشگاه خواهد بود و از طرفی ایجاد انگیزه برای مدیران متعهد و اساتید متخصص را خواهد داشت.

انتخابات شورای مرکزی جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط اعضا با رای‌گیری انتخاب شدند.

اعضای اصلی انتخاب شده جهت تصدی شورای مرکزی آتی جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب الفبا به شرح زیر است:

۱.مجتبی اکبری ۲.علیرضا اسماعیلی ۳.رضا بهشتی ۴.جواد بهشتی ۵.مهران بهرامی۶.حسن بهاروند ۷.آرمان بیگلری ۸.فرشته جعفری ۹.سید جمال خیرالسادات

۱۰.سجاد داوودی ۱۱.رضا دریکوند ۱۲.محسن سلامی۱۳.محمد مهدی سلیمی ۱۴.احسان سیفی ۱۵.الهام سلیمانی ۱۶.حمزه صفر بیگی ۱۷.مجتبی کاتب ۱۸.محمدرضا محمدزاده ۱۹.مرتضی محمدی ۲۰.نفیسه مطلب و ۲۱. حسین نظریان

علی‌البدل:
۱.مهدی ابری ۲. معصومه ابری ۳. یوسف احدی۴.محسن افتخاری ۵. حامد دلفاری و ۶.فرهاد حمزه‌پور.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار