مدیر کل آموزش و پرورش فارس: 13 آبان خود یک نوع پدافند غیر عامل است

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: 13 آبان یک پیام روشن و واضح برای دانش آموزان دارد و آن این که آینده مملکت به دست آنها ساخته می شود اولین شرط تحقق این مهم این است که دانش اموزان نسبت به افزایش دانش و بینش و آگاهی در مسایل پیرامونشان حساس تر شوند.

کد مطلب: ۸۶۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش فارس: 13 آبان خود یک نوع پدافند غیر عامل است

علی عسکر نجفی در حاشیه روز 13 آبان در شیراز در گفت و گو با پانا ادامه داد: دانش آموزان باید آگاهی خود را در مسائل سیاسی افزایش دهند و باید نسبت به آینده مملکت خود احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: دانش آموزان باید موانعی که جلوی پیشرفت کشور را می گیرند را بشناسند و با تهدیدهایی که مملکت روبرو است آشنا باشند و برای بیمه کردن آینده مملکت خویش تلاش کند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: 13 آبان نمادی از پدافند غیر عامل است و این یک عملیات دفاعی است که دانش آموزان ما برای مصون سازی آینده مملکت در برابر تهدید های دشمنان خارجی انجام میدهند.

نجفی افزود: 13 آبان و حضور دانش آموزان امروز در این تجمع یک پیام کوبنده برای ترامپ دارد و آن آمریکا بداند لایه لایه این مملکت، اقشار مختلف دانش آموزان، فرهنگیان برای دفاع از مملکت خویش از هیچ چیزی دریغ نمیکنند و این پیام واضح ای هست به ترامپ که بگوید این تحریم های اقتصادی این حقه ها و حیله هایی که در طول این سالها برای ساقط کردن مملکت ما داشته به هیچ عنوان تاثیر گذار نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار