هم‌زمان با سراسر کشور؛

مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی با حضورپرشور مردم و طنین مرگ بر آمریکا دراردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - مردم همیشه در صحنه اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی 13آبان با شعار«هیهات من الذله»به تحریم‌های آمریکا پاسخ داده و انزجار خود را از اقدامات استکبار نشان دادند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی با حضورپرشور مردم و طنین مرگ بر آمریکا دراردبیل برگزار شد

در راهپیمایی روز 13 آبان که در شهرهای مختلف اردبیل و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان نسل آینده انقلاب باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن فتنه‌گری‌های اخیر مثلث شوم استکباری را محکوم کردند.

در راهپیمائی امروز که حال و هوایی متفاوت و در مقابله با تهدیدهای ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه داشت به همت بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان اردبیل غرفه‌هایی در قالب ایستگاه نقاشی و کتاب تدارک دیده شده بود و در یکی از غرفه‌ها نیز برای دانش‌آموزان و دانشجویان پلاکاردها و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تراکت‌هایی مبنی بر محکومیت آمریکا توزیع می‌شد که در روی یکی از این تراکت‌ها نوشته شده بود: آمریکایی‌ها وقیح‌تر و بی‌ادب‌تر شده‌اند/ مرگ بر آمریکا.

در راهپیمایی 13 آبان که در شهر اردبیل از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی اردبیل ادامه داشت شرکت‌کنندگان بارها فتنه‌گری‌ها و یاوه‌گوئی‌های رئیس جمهور آمریکا را که ملت ایران را تهدید به تحریم، فشار و برخی فشارهای روانی کرده محکوم نموده و سعی کردند با ندای الله اکبر و شعارهای معنوی و مذهبی به آمریکا اعلام کنند که همچنان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و خون شهدا ایستاده‌اند.

در مسیر راهپیمائی یوم‌الله 13 آبان در شهر اردبیل شرکت کنندگان در قالب ، دانش‌آموزان ،اعضای تشکلهای دانش آموزی بویژه اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی ،فرهنگیان، کارکنان ،بازاریان و ... همچنین زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان با سردادن شعارهایی همراهی خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری نشان داده و به معنای واقعی ثابت کردند که تحریم‌ها و تهدیدهای علیه جمهوری اسلامی ایران به شکل اقتصادی و روانی هیچ نتیجه و پیامدی را به دنبال نخواهد داشت.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در جمع راهپیمایان 13 آبان در اردبیل با اشاره به شکست همه توطئه های آمریکا اظهار داشت: امروز مذاکره با آمریکا دامی برای ملت ایران و راهی برای نجات آمریکا از بن بست است.

حجت الاسلام محمد حسن اختری افزود: اگر کسی غیرت ایرانی دارد و به فکر مصالح کشوری و تامین منافع ایرانی است باید امروز هرگونه مذاکره با آمریکا را محدود کند چرا که گفتگوی آمریکایی ها با ما برای نجات آمریکای شکست خورده و به بن بست رسیده است و به خاطر دفاع از منافع ملت ایران نیست.

وی تصریح کرد: امروز به حول و قوه الهی عظمت و عزت مال ایران است و در این شرایط مذاکره با آمریکایی که به هیج یک از توافق نامه هاو امضاهای خود پایبند نیست، و رئیس جمهور آن منفورترین در نزد مردم دنیا است، ایران اسلامی را ذلیل می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید براینکه برخلاف القائات برخی بی عقلان ترسو امروز مذاکره با آمریکا نمی تواند مشکلات کشور را حل کند، بیان داشت: جوانان بدانند آنروز که آمریکایی ها 58 هزار مستشار در ایران داشتند و آنهمه پایگاه نظامی نتوانسنتد در برابر ملت ایران کاری بکنند امروز هم یقینا کاتری از پیش نخواهند برد.

اختری تصریح کرد: ارزش دلار با مذاکره با آمریکا کم نمی شود، بلکه با تولید بیشتر و کشاورزی خود کفا است است که میتوانیم از ارزش دلار کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا با اتحاد و انسجام، پرهیز از اختلاف ، پیروی از رهبری و صبر عزت ، عظمت و پیروزی بزرگ تر در انتظار ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار