راهپیمایی یوم الله سیزده ابان در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به همراه جمعی ازمسئولین ادارات در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان گرد هم آمدند تا به همراه دانش آموزان سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا را بلندتر از گذشته سر دهند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی  یوم الله سیزده ابان در پاکدشت برگزار شد

حجت السلام والمسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت ضمن حضور در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در حاشیه این مراسم گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی بهترین زمان برای تبیین پیام سرور و سالار شهیدان اباعبدلله حسین علیه السلام به دانش آموزان می باشد. بی گمان دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار همواره نقشی فعّال و فراموش نشدنی ایفا کرده این جوانان شجاع بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک و با توجه به آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

شایان ذکر است که محمد سیلسپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه های این شهرستان و مسئولین سایر ارگان ها در این گردهم آیی حضور داشتند و پرچم اسرئیل را به نشانه تنفر از اقدامات وحشیانه این رژیم اشغالگر آتش زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار