رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه:

یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ها، ایثار ها و فداکاری های دانش آموزان ایران اسلامی است

چهاردانگه (پانا) - مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور امام جمعه، شهردار، بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ها، ایثار ها و فداکاری های دانش آموزان ایران اسلامی است

سعیده سید مومن رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه بیان کرد: سیزدهم آبان روز تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا را که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار در ضد رژیم شاه و حامیان آنان بویژه استکبار جهانی ریشه دارد.

وی بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ها، ایثار ها و فداکاری های دانش آموزان عزیز ایران اسلامی است تا خاطره‌ی فرزندان دلیر انقلاب همیشه جاویدان بماند و درس فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر جهان باشد که با ابر قدرت ها به مبارزه بپردازند و عزت شهادت را به زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: دانش آموزان ایران اسلامی همواره تشنه‌ی علم و دانش هستند، دانش آموزانی که آینده سازان این کشور هستند همواره باعث افتخار مردم خود بوده اند و با رفتار شایسته و اعمال سازنده خویش، الگویی راستین برای سایر دانش آموزان کشورهای اسلامی هستند.

قدس شهردار چهاردانگه در ادامه گفت: مراسم سیزده آبان از سال های گذشته باشکوه تر و خاص برگزارشد علاوه بر شرکت دانش آموزان که قیام از سوی خودشان شروع شده و دسته لانه جاسوسی ، مردمان نیز شرکت داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما برگزاری هر سال این مراسم می باشد ودر جهت یاداوری که آمریکا دشمن درجه یک ما می باشد .

/خبرنگار:الیا نجفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار