حضور چشمگیر دانش آموزان گیلانی در راهپیمایی روز 13 آبان

رشت(پانا)-به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانش آموزان گیلانی در کنار فرهنگیان بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا،در راهپیمایی 13 آبان ،که نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، شرکت کنندگان با سردادن شعار" مرگ بر آمریکا " انزجار خود را از سیاستها و مواضع نسنجیده رئیس جمهور آمریکا نشان دادند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.

قشرهای مختلف مردم گیلان امروز در راهپیمایی 13 آبان یکصدا مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل شعار هیهات من الذله، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه ای، ما با ولایت زنده ایم ، به استکبار جهانی اعلام کردند تا پای جان به آرمان های شهدا ، انقلاب ، نظام و رهبر معظم انقلاب پایبند هستیم و هیچگاه تسلیم زیاده خواهی های مستکبران نخواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور گسترده مردم و به ویژه دانش آموزان باعث تقویت انسجام ملی در بین مردم و گروههای سیاسی می شود و پاسخ مناسبی به سیاست های نابخردانه دولت آمریکاست.

در پایان این مراسم حاضران قطعنامه ای را صادر کردند. در این قطعنامه ۸ بندی بر تداوم استکبار ستیزی، اعتماد نکردن به دولتمردان عهد شکن آمریکا، اتکا به توانمندی‌های داخلی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی، تداوم ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار، استمرار حمایت از ملل مظلوم در برابر ستم‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست، بهره گیری از توانمندی جوانان برای توسعه بیشتر کشور، تبیین بیشتر دسیسه‌های آمریکا در مراکز علمی و دانشگاهی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها تاکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار