استاندار خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان :

تجلی همبستگی مردم خوزستان در راهپیمایی روز ملی استکبار ستــیزی

اهواز (پانا- استاندار خوزستان اظهار کرد: علیرغم شروع تحریم های ظالمانه، حضور گسترده ملت غیور ایران اسلامی امروز نشان داد که مردم ایران آماده پرداخت هر هزینه ای برای حفظ استقلال کشور هستند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلی همبستگی مردم خوزستان در راهپیمایی روز ملی استکبار ستــیزی


غلامرضا شریعتی در حاشیه راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در اهواز گفت: 13 آبان روز تاثیر گذاری در جمهوری اسلامی ایران در قبل و بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه روز دانش آموز در تاریخ این کشور یادآور سالروز تبعید حضرت امام(ره) و تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: امروز علی رغم اینکه تحریم های یک جانبه ظالمانه که معاهده های بین المللی را زیر پا می گذارد شروع می شود، اما حضور مردم همیشه در صحنه نشان می دهد که ملت ایران با تمام توان از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

شریعتی گفت: امروز دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق کردند که برای همیشه در تاریخ انقلاب و اسلامی ثبت می شود.

استاندار خوزستان حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی را نماد دیگری از همبستگی ملت ایران و مردم خوزستان عنوان کرد و گفت: مردم امروز نشان دادند که حاضرند هزینه های استقلال طلبی کشور را پرداخت کنند و علی رغم اینکه اهل جنگ و ظلم نیستند، اما زیر بار ظلم نیز نخواهند رفت و استقلال خود را به هیچ قیمتی از دست نمی دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار