دستگیری سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت سیم و کابل برق در خنداب

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف به هشت فقره سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت سیم و کابل برق در خنداب

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا جودکی افزود: در یی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان خنداب موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با شروع تحقیقات تخصصی و اقدامات صورت گرفته سرانجام سارق حرفه ای که از کارمندان اخراجی اداره برق شهرستان خنداب بود و با لباس مبدل اداره برق به شیوه و شگرد های مختلف دست به سرقت می برد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در بازجویی های صورت گرفته، این سارق حرفه ای به هشت فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد در ادامه دو مالخر نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.

جودکی با اشاره به اینکه سارق و مالخران دستگیر شده با صدورقرار مجرمیت روانه ندامتگاه شدند، خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه های پلیس و کوتاهی در حفاظت از اموال بیت المال از عواملی است که زمینه ساز بروزسرقت می شود، که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: ‌تلفن 110و 197 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های شهروندان و دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار