همزمان باسراسر کشور:

مردم خوسف انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

خوسف (پانا) ـ صبح 13 آبان و همزمان با سراسر کشور دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمان با حرکت از مدارس به سمت میدان امام خمینی(ره) همراه با سایر قشرهای مردمی شهرستان با حضور گسترده و منسجم خود در راهپیمایی 13 آبان شرکت و با حرکت در مسیر بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید مطهری با فریاد های هیهات من الذله ، مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسرائیل و... در هیئت حسینی شهر تجمع و پای سخنرانی امام جمعه خوسف نشستند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم خوسف انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در مراسم پایانی راهپیمایی با اشاره به سه رویداد مهم 13 آبان گفت: 13 آبان روز بصیرت ، آگاهی و دشمن شناسی است و آنچه امروز دانش آموزان ما باید به آن توجه کنند پیروی از ولایت ، مبارزه با استکبار ، دشمن شناسی و موضع گیری نسبت به دشمن و در راس آنها آمریکاست و اگر در برابر ظلم سکوت کردیم ، شکست خواهیم خورد و اگر امروز پس از 40 سال آمریکا دستاوردها ، اهداف ، ارزش ها و ایمان ما را هدف قرار داده و زیر سئوال می برد کود خوانده ، امروز به قول رهبر فرزانه انقلاب روز افول آمریکا است .


حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار مقدسی است در مورد طاغوت و استکبار ستیزی افزود: طاغوتی بدتر از رژیم صهیونیستی و آمریکا در طول تاریخ بشریت کسی سراغ ندارد و مبارزه با طاغوت و استکبار ستیزی یک مسئله اعتقادی و جزو آرمان ها و اعتقادات ماست و دشمن بداند که پای آرمانهای خودمان و شعار مرگ بر آمریکا هستیم و کوتاه نخواهیم آمد .


شاهبیکی با توصیه به دانش آموزان و دانشجویان افزود: امروز عرصه جنگ دشمن روانی ، رسانه ای و نرم است و دانش آموز و دانشجوی ما نباید هر حرفی را قبول کند و یا در گروههای مجازی جابجا کند که اینها به ضرر نظام است.


*اجرای سرود و قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی ار دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار:محمد حسن مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار