فرمانده سپاه لامرد در گفت و گو با پانا؛

انقلاب با حضور جوانان دچار تنبلی نمی شود

لامرد(پانا) – فرمانده سپاه لامرد گفت: جوانان در صحنه انقلاب با سه مشخصه خلاقیت ، ابتکار و تلاش مقابل هر گونه حملات دشمن ایستاده است.

کد مطلب: ۸۶۷۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب با حضور جوانان دچار تنبلی نمی شود

سرهنگ حسن عبدالله زاده در گفت گو با خبرنگار پانا لامرد در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در پاسخ به این پرسش که نسل چهارم انقلاب چه اولویت هایی را باید مد نظر قرار دهد اظهار کرد: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر رنگ جوانان در ساختن آینده کشور و همچنین واگذاری مسئولیت ها به این نسل پویا، ما نیز به این نسل جوانمان امیدوار هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود:نسل جوان با خلاقیت، ابتکار ، پشتکار و تلاش مجددانه زمینه حضور مدیریتی خود را در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی که نیاز است فراهم آورد.

وی با بیان اینکه مملکت ما به برکت حضور جوانان نباید دچار تنبلی شود، خاطر نشان کرد: جوان انقلابی باید هم خلاقیت داشته باشد هم دشمنش را بشناسد و هم به آینده مملکش امید وار است، چنین جوانی باید آینده مملکت خود را بسازد.

عبدالله زاده افزود: دشمن در جنگ رو در رو، جنگ نظامی و دیگر حربه هایی که به کار بسته همواره از ملت غیور ایران اسلامی شکست خورده است و در آخرین تیر خود که همان جنگ اقتصادی است نیز به دنبال نا امیدی جوانان از آینده است که نسل پویا و شاداب امروز انقلاب را در این عرصه نیز دشمن را با شکست مواجهه خواهد ساخت.

این مقام مسئول در ادامه گفت: دشمن با تمام توان به دنبال ایجاد اختلاف میان نسل جوان با نسل های گذشته است و تمام تلاش خود را نیز از جنگ فرهنگی گرفته تا جنگ اقتصادی بر این موضوع گذاشته است تا با به اشتباه انداخت نسل جوان به اهداف شوم و پلید خود برسد در حالی که موضوع کاملا برعکس است و نسل جوان با شناخت این حملات دشمن و به کار بستن ابتکار و خلاقیت در صحنه های علم و دانش، مشارکت های اجتماعی وحضور در صحنه های مختلف توانسته این حملات را بی اثر نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار