استاندار خراسان رضوی :

یوم الله ۱۳ آبان تجلی وحدت و انسجام ملی و زمان قدرنمایی ملت در برابر نظام استکباری آمریکاست

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت : یوم الله ۱۳ آبان زمان تجلی وحدت ، انسجام و اتحاد ملی است که اتحادی که رکن محوری اقتدار نظام و دوام و قوام آن در برابر تهدیدها و خباثت های دشمنان می باشد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله ۱۳ آبان تجلی وحدت و انسجام ملی و زمان قدرنمایی ملت در برابر نظام استکباری آمریکاست

علی رضا رشیدیان در پیامی که به مناسبت 13 آبان ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی منتشرشد ، افزود : با حضوری منسجم باید این روز را تبدیل به زمان قدرنمایی در برابر نظام زورگو ،استکباری و بی منطق آمریکا کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
13 آبان سالروز ماندنی آزادیخواهی و ظلم ستیزی ملت ایران در تاریخ این سرزمین و یادآور کینه توزی ها و دشمنی های بی حد و حصر استکبار با این مردم و نظام برخاسته از آرا آنان و استوار بر ارزش های دینی و اعتقادی ملت است .
این روز در تاریخ این ملت نقطه عطف استکبار ستیزی و آمریکاستیزی است از آن رو که در طول تمامی 40 سال گذشته روزی را استکبار بی دغدغه عناد ، توطئه ، جنایت وتحریم علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران سر نکرده است .
و امروز در سالروز مبارزه با استکبار و خوی استکباری آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب ، آنان که بارها و بارها استقامت ، استحکام و استکبارستیزی این ملت را به اشکال مختلف آزموده اند باز با تهدید تحریم می ترسانند تحریم هایی که از ابتدای انقلاب در اشکال مختلف سیاسی ، اقتصادی در کنار تحمیل جنگ ، توطئه ، ترور بر این کشور و نظام و مردم همواره اعمال کرده اند و با همه اینها راه به جایی نبرده اند.
امروز که آنان این دشمنی و خباثت شان را نسبت به این ملت و نظام در لحن و کلام و رفتار خود و دولت های دست نشانده شان در منطقه به وضوح بیان می کنند ، بدانند که این ملت هوشیارتر از همیشه و مقاومت تر از هر زمان در برابر این دشمنان قسم خورده می ایستند و به بیان معمار حکیم انقلاب امام خمینی (ره)" تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد."
یوم الله 13 آبان زمان تجلی وحدت ، انسجام و اتحاد ملی است که رکن محوری اقتدار نظام و دوام و قوام آن در برابر هر تهدید و توطئه ، خباثت و دشمنی است آنچنانکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) فرمود :" ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌ یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد".
آنگونه که ملت ما در سایه تدابیر حکیمانه رهبری، سیاست های دولت خدمتگزار، هماهنگی و همراهی سران سه قوه توانسته صحنه های زیبایی از پیروزی های سیاسی را در همین ایام رقم زند که از جمله آن ها می توان به پیروزی های سیاسی در شورای امنیت، دادگاه لاهه و محکومیت آمریکا، پیروزی در شورای حقوقی در آزادکردن 5.9 میلیارد دلار دارایی های ملت ایران در کشورهای اروپایی اشاره کرد.
اینک یاد و خاطره شهیدان گلگون ‌کفن، بویژه شهدای دانش‌آموز و امام شهدا و فرا رسیدن یوم‌الله13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می دارم.
اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید، با گرامیداشت این روز افتخار آفرین به محضر خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان، اساتید و تمامی اقشار و گروه های مردمی در خراسان رضوی ، از همه مردم شریف وهمیشه در صحنه استان با هر نگرش و دیدگاهی برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان و آیین های بزرگداشت این روز دعوت می کنم تا با وحدت و انسجام بیشتر این روز را تبدیل به زمان قدرت نمایی این ملت در برابر نظام زورگو و بی منطق و استکباری آمریکا تبدیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار