روز ماندگار

طنین نوای استکبارستیزی در خراسان رضوی با حضور چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان

مشهد (پانا) - امروز در سرتاسر استان خراسان رضوی با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار ملت، ندای استکبارستیزی سر داده شد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طنین نوای استکبارستیزی در خراسان رضوی با حضور چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان

راهپیمایی با شکوه 13 آبان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با شرکت اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و فرهنگیان به منظور اعلام انزجار از استکبار جهانی و با شعارهای کوبنده‌تر از قبل و فریادهای رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و با تاکید بر تداوم ارزش های انقلابی برگزار شد.
راهپیمایان بر این عقیده اند که 'یوم‌الله سیزدهم آبان' یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل مهم هم‌گرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
آنان با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی معتقدند که دشمنان ایران از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند و ملت ایران با حماسه ای که امروز خلق کرد دشمن را فرسنگ‌ها از اهداف خود علیه ملت ایران عقب راند.
راهپیمایان شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران را اعلام انزجار و نفرت آنها از سیاست های ظالمانه و استکباری سران این کشور می دانند و معتقدند که آمریکا غیر قابل اعتماد است.
در استان خراسان رضوی و با حضور چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار مردم ، 13 آبان امسال با توجه به اعمال دور جدید تحریم ها توسط آمریکا علیه ایران متفاوت تر از گذشته بود و نشان داد سیاست های ضداستکباری انقلاب و نظام برای شیطان بزرگ تا چه حد اهمیت داشته و دولت مستکبر ایالات متحده و هیات حاکمه بر آن از همه توان خود برای ضربه زدن به میهن اسلامی در حال استفاده است.
سیزدهم آبان هر سال ، یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ .
راهپیمایان امروز در مشهد ، مسیر میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و در حرم مطهر رضوی به سخنان حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گوش فرا دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار