مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی عنوان کرد:

استکبار یعنی آمریکا

بیرجند (پانا) - مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر استکبار فقط و فقط به معنی آمریکا است که در جهان رخنه کرده است.

کد مطلب: ۸۶۷۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استکبار یعنی آمریکا

قدرت حاجی پور مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان و در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت: هدف ملت شریف ایران از حضور در راهپیمایی 13 ابان ، پاسخ قاطع آنان به یاوه گویی های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حاجی پور ادامه داد: این دشمنان باید بدانند که مملکت ایران در برابر آن ها سر خم نخواهد کرد و هیچگاه از عقاید و ارزشهای بنیادین و اسلامی خود کنار نخواهد کشید تا به لطف خدا در برابر آنان پیروز شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی اظهار کرد: من به عنوان یکی از اعضای خانواده نظام اسلامی ، تا آخرین قطره خون خود از نظام و رهبری دفاع خواهم کرد و پابه پای آنان خواهم بود و از ارزش های خود کنار نخواهم کشید.

وی افزود: 13 آبان اولین حرکت فیزیکی مردم ایران بر علیه آمریکا می باشد که نشان دهنده ضعف دولت آمریکا می باشد و تسخیر لانه جاسوسی آنها نیز ، مشتی محکم بر دهان آن یاوه گویان آمریکایی بود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در خصوص معنای استکبار گفت: در حال حاضر استکبار فقط و فقط به معنی آمریکا است که در جهان رخنه کرده است.

حاجی پور در پایان گفت: اگر همین وحدت و همدلی مردم تداوم داشته باشد دشمن نمیتواند به هیچ یک از اهداف خود برسد و قطع به یقین ناکام خواهد ماند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار