مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد:

وحدت ملی، شاه کلید پیروزی ایران بر دشمنان

بیرجند (پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون دشمن قصد ضربه زدن به مملکت ما را دارد گفت:اگر ما وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم هبچ گاه در برابر دشمن تسلیم نخواهیم شد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وحدت ملی، شاه کلید پیروزی ایران بر دشمنان

مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت: حل موضوعات مختلف در داخل کشور و انسجام ملی میتواند عاملی باشد برای اینکه دشمن از اهداف خود دور بماند.

سرپرست ادامه داد:توسعه مسائل فرهنگی و توسعه فرهنگ ایثارو شهادت از جمله مواردی است که دشمن می بایست از آن هراس داشته باشد .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: رعایت این گونه مسائل از داخل باعث به وجود آمدن وحدت ملی می شود که در تمامی عرصه ها به درد خور می باشد.

وی افزود:امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به مملکت ما می باشد اما اگر افراد از جمله دانش آموزان با آرمانهای مختلف شهدا و نظام آشنا شوند توانایی مقابله با دشمن را خواهند داشت.

سرپرست: علاوه بر این که دانش آموزان با شناخت سیره شهدا خواهند توانست در برابر دشمن بایستند، در آینده زندگی خود نیز موفق عمل خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت اظهار کرد: علاوه بر تمام این موارد باید خودشناسی نیز در بین افراد رونق بگیرد تا در آن زمان بتوان به شناخت دیگران نیز پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار