مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی:

باید در مقابل طاغوت زمان ایستادگی و با استکبار و استعمار جهانی مبارزه کرد

زنجان(پانا)-مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم استانی به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه ولیعصر ناحیه یک زنجان گفت: باید در مقابل طاغوت زمان ایستادگی و با استکبار و استعمار جهانی مبارزه کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
باید در مقابل طاغوت زمان ایستادگی و با استکبار و استعمار جهانی مبارزه کرد

،صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، مراسم استانی به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی با حضور امام جمعه زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش و سایر مسئولان در دبیرستان ولیعصر ناحیه یک برگزار شد.

مریم رشتچی در این مراسم با گرامیداشت سال روز یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان با سه مناسبت تاریخی مصادف است.

وی تصریح کرد: تبعید امام در سال 1343؛ تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 1358 و شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 1356 مناسبت‌های تاریخی یوم‌الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبارستیزی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبارستیزی جایگاه ویژه‌ای در تاریخ ایران اسلامی دارد؛ابراز داشت: این روز دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کرده است.

رشتچی با اشاره به اینکه 13 آبان نماد یکپارچگی، انسجام و همدلی است؛ عنوان کرد: دولت و دیکتاتوری کشور آمریکا رو به افول است در حالی که ایران اسلامی با تلاش جوانان ایران اسلامی روز به روز رو به تعالی می رسد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه باید در مقابل طاغوت زمان ایستادگی و با استکبار و استعمار جهانی مبارزه کرد؛ افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، نماد عزت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 13 آبان‌ماه پاسخی به یاوه‌گویی‌های آمریکا خواهد بود؛ اضافه کرد: ایمان داریم، آمریکا شیطان بزرگ و دشمن کشورهای آزادی‌خواه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار