راهپیمایی 13 آبان در شهر ری

شهرری (پانا) - مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را با شعارهای ضد استکباری برگزار کردند.

کد مطلب: ۸۶۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 13 آبان در شهر ری

لحظاتی پیش دانش آموزان ناحیه یک و دو شهرری به همراه مردم مومن و همیشه در صحنه شهرری همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را برگزار کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

مردم متدین شهرستان ری همراه دانش‌آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان پس از حضور در مصلای بزرگ ری به سمت میدان شهرری حرکت کرده و در طول مسیر نیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

در ادامه صدها تن از مردم همیشه در صحنه ری که در میدان شهرری حضور یافته بودند با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف و اعلام برائت از استکبار و مشرکان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با شور و نشاط حضور یافتند.

حضور پیر و جوان، مرد و زن و از همه اقشار جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان از جمله ویژگی‌های این راهپیمایی است و دانش‌آموزان نیز با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌هایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارند.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار