زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان طنین انداز شد

سنندج(پانا)-در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان نواخته شد .

کد مطلب: ۸۶۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان  طنین انداز شد

آئین نمادین زنگ استکبار ستیزی صبح امروز، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش،مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان و تنی چند از مسئولین استانی، فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه دوره اول استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه دو سنندج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و شهدای دانش آموز ، به رخدادهای این روز تاریخی اشاره کرد و تبعید حضرت امام(ره) در سال 43، شهادت دانش آموزان مبارز انقلابی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 را سه رویداد مهم این روز عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

در ادامه این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود پرداختند و با حضور مسئولین، زنگ استکبار ستیزی نواخته شد و دانش آموزان شعار " مرگ بر آمریکا " سر دادند.

گفتنی است همزمان با این مراسم در همه مدارس کردستان زنگ استکبار ستیزی نواخته شد و آیین نمادین این مراسم با حضور مسئولین محلی، فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستانها و مناطق تابعه استان برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار